Uppsatsutkastet är inskickat, men behöver förvisso bearbetas ytterligare då det finns många ändringar som behöver göras ... Men men. Det är inskickat till läraren inför mötet imorgon, kallelse till sammanträdet är skickat. Inbjudan till städdagen är skickad.
Vad ska jag göra av min tid nu? Har ju två timmar kvar tills jag ska hämta barnen! =) Lycka i solen med en bok!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar