Ja, det verkar mycket logiskt... Synd på min okände förfäder Adrian. Hoppas han inte behövde lida. Men men, livet går vidare. Vem vill inte ha 9,5 miljoner dollar? Han ville ha mitt kontonummer och lite annat, och det måste han ju få förstås. Trevlig kille det där, verkligen. Undrar hur länge jag behöver vänta på pengarna? Undrar också varför Gmail hade lagt detta jätteviktiga mejl i skräpposten?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar