Jen-o-igen

Jennas betraktelser, igen och igen.

söndag 25 maj 2014

Nattpluggla

Nu är klockan fem. Uppsatsen är inskickad. Nu går jag och lägger mig och återtar mitt liv!

Upplagt av Unknown kl. 20:01
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Etiketter

Skola Vardag Hypotyreos LCHF-fika LCHF-mat Barn Dagbok Fika LCHF LCHF-bröd Pins Recept Vikt

Bloggarkiv

  • ▼  2014 (37)
    • ►  juni (1)
    • ▼  maj (21)
      • Jag ska aaaldrig nattpluggla igen!!
      • Nattpluggla
      • Ljum uppesittar-sommarkväll på altanen
      • Röstningsdag
      • Morsdag!
      • Grattis mommen!
      • Energiboost
      • Snaaart så ...
      • Pluggro - inte med hantverkare hos grannen
      • Uppsats C
      • "Rakt in i kaklet"
      • Dammsugare - som sjunger på tyska
      • Arv
      • Förtroendeuppdrag
      • Äggmuffins
      • Jäklar!
      • Söka jobb
      • Uppsatsskrivning
      • Zucchinibaguetter med solrosfrön
      • Chokladtårta på nötbotten
      • Glass
    • ►  april (13)
    • ►  mars (2)

Länkar

  • Vår LCHF-blogg
  • Tinas goda ting
  • Annelis favoriter
  • Jen-o-mat
  • Samlade groblad

Min blogglista

Temat Eterisk. Använder Blogger.