måndag 26 maj 2014

Jag ska aaaldrig nattpluggla igen!!

Nej, det ska jag inte heller, är det tänkt. Men, jag ska då aldrig göra om det, liksom. Lade mig fem, somnade halv sex och sov som en stock. Vaknade nio av att jag fick hjärtattack. Grannen slagborrade sig in i sovrummet, lät det som ... När hjärtat börjat slå igen och pulsen kom ner i insomningspuls, lyckades jag somna om. EFTER att jag kollat för femtielfte gången att uppsatsen var ivägskickad förstås. När jag somnat om, så började de slagborra igen. Är det inte typiskt? Det kändes som om de väntade på att jag skulle börja sussa igen, men tror det gick 1,5 timme i alla fall. Jaha, klockan var elva, jag gatt ännu en gång kontrollera uppsatsen, och sen klev jag upp. Sen dess har jag inte hört ett enda knyst från grannens hantverkare. Är inte DET typiskt då?

Äh, ville bara dravvla lite. Har redan abstinens efter uppsatsen. Jag vill ju skriva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar