Jen-o-igen

Jennas betraktelser, igen och igen.

söndag 11 maj 2014

Uppsats C

Uppsatsjävelshelvete, vad jag är less på dig! Några veckor till och sedan slipper jag dig för gott. Vore nice att ha nåt skit att vara stolt över då, men njäe ... Icke.
Upplagt av Unknown kl. 11:14
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Etiketter: Skola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Etiketter

Skola Vardag Hypotyreos LCHF-fika LCHF-mat Barn Dagbok Fika LCHF LCHF-bröd Pins Recept Vikt

Bloggarkiv

  • ▼  2014 (37)
    • ►  juni (1)
    • ▼  maj (21)
      • Jag ska aaaldrig nattpluggla igen!!
      • Nattpluggla
      • Ljum uppesittar-sommarkväll på altanen
      • Röstningsdag
      • Morsdag!
      • Grattis mommen!
      • Energiboost
      • Snaaart så ...
      • Pluggro - inte med hantverkare hos grannen
      • Uppsats C
      • "Rakt in i kaklet"
      • Dammsugare - som sjunger på tyska
      • Arv
      • Förtroendeuppdrag
      • Äggmuffins
      • Jäklar!
      • Söka jobb
      • Uppsatsskrivning
      • Zucchinibaguetter med solrosfrön
      • Chokladtårta på nötbotten
      • Glass
    • ►  april (13)
    • ►  mars (2)

Länkar

  • Vår LCHF-blogg
  • Tinas goda ting
  • Annelis favoriter
  • Jen-o-mat
  • Samlade groblad

Min blogglista

Temat Eterisk. Använder Blogger.