Jen-o-igen
Jennas betraktelser, igen och igen.
söndag 11 maj 2014
Uppsats C
Uppsatsjävelshelvete, vad jag är less på dig! Några veckor till och sedan slipper jag dig för gott. Vore nice att ha nåt skit att vara stolt över då, men njäe ... Icke.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar