söndag 25 maj 2014

Röstningsdag

G-i-v-e-t-v-i-s röstar jag. Inte för att jag är så insatt som jag skulle vilja vara, utan för att inte de som jag i-n-t-e vill gynna, ska gynnas. Ungefär så som resten av Sverige tänker, typ. Jag röstade inte på några extremister i allafall. Från någon flank. =)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar